Ψάξε στην αποθήκη

Funny mona lisa!






11 Σχόλια:

Erwtas Stomaxhs είπε...

πολύ μου τη σπάει αυτή η τραβελογκόμενα...
Γαμώ τον νταβίντοφ μου μέσα...

The Motorcycle boy είπε...

Εμένα κοροϊδεύει αυτή; Ε; Είπα μήπως!
Υ.Γ.: Όχι και τραβελογκόμενα Στομάχη! Και τα πιασιματάκια της τα έχει και το μπούστο της το ημι-τούρμπο-μπουστ ... Από φάτσα μας τα χαλάει -αλλά γιατί νομίζεις ο καλιτέγνης ζωγάφισε μόνο τη μούρη της; Για να του κάτσει!
Άντε, και δωρεάν μαθήματα ιστορίας τέχνης παραδίδονται!

Erwtas Stomaxhs είπε...

Καλά ρε Mboy με δουλεύεις; Αν το λες αυτό μπούστο τι να πούμε και για την Ανν Νικόλ Σμιθ γαμώ το φελέκι μου!

The Motorcycle boy είπε...

Είπα: ημι-τούρμπο-μπουστ και όχι ΤΟΥΡΜΠΟ μπουστ. Αγαπητέ, στην σημερινή εποχή των ισχνών κορσέδων (βλέπε Κέιτ Μος) κι αυτό εδώ, θετικό είναι. Άσε που είναι και τέγνη!

Erwtas Stomaxhs είπε...

Ναι οκ αλλά το BMW [που λένε και οι Γερμανοι (σσ. σανίδα με σπυριά)] της Καιτούλας το ξεχνάς αυτομάτως με το που βλέπεις το θεϊκό της πρόσωπο και το υπόλοιπο γαζελίσιο της κορμί.
Σε αυτήν τη χαρχάλο την Μόνα τι να λέει το ημί; Με χαλάει ρε, με χαλάει!
Γαμώ το φαιλαίκυ μου λέμε.

ΥΓ: a propos... η Ampot που χάθηκε ρε παιδιά;

sorry_girl είπε...

Εντάξει είπε η Tomboy να βάλει κάτι αστείο να γελάζει το χειλάκι μας σήμερις και πλακώσανε οι κάφροι να κάνουνε σαματά για το μπούστο της ΜόναΣ.


χιχιχ

Erwtas Stomaxhs είπε...

Αφού με πνίγει το δίκιο ρε sorry_babe!

sorry_girl είπε...

Το ξέρω καρδιά μου δεν το ΄λεγα για σένα!
Το δικό σου γούστο είναι γνωστό πως είναι εξαιρετικό!

ξανά χιχιχ!

Erwtas Stomaxhs είπε...

έτσι μωρό μου, έτσι!

sorry_girl είπε...

Αυτή ακριβώς η απάντηση είναι άλλη μια απόδειξη του εξαιρετικού σου γούστου!

ματς μουτς μάτια μου!
(έτσι να σκάσει ο μοτοσακός από τη ζήλια του!)
:PPPPPPPP

Фе́ммe скатале είπε...

Εγω παντως εξακολουθω να διακρινω την αβεβαιοτητα στο βλεμμα της...(χοχο αναβω φωττιες)

Creative Commons License