Ψάξε στην αποθήκη

ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ 5 (και τώρα κάνω πάσα σε ampot, apateon, unapatatras, mmg, sigmund_01)

Με έβαλε η tomboy στο κόλπο και θα παίξω.
Ορίστε λοιπόν οι 5 άχρηστες πληροφορίες για εμένα:
1. Όταν ήμουν μικρός ήμουν τόσο αδύνατος που όταν έπαιζα μπάλα με τα παιδάκια στη γειτονιά το καλοκαίρι, με έβαζαν πάντα να δίνω την μπάλα απ' το πλάγιο για να γελάνε με τα παϊδια μου που φαίνονταν ένα-ένα
2. Όταν ήμουν λίγο μεγαλύτερος και έπαιζα μπάλα αναγκαστικά στο σχολείο, ήμουν αυτός που οι αρχηγοί διάλεγαν πάντα τελευταίο. Την μπάλα τη σιχαίνομαι λοιπόν, τους ποδοσφαιριστές όχι και τόσο
3. Στα 15 μου ήθελα να βάψω τα μαλλιά μου άσπρα. Δεν το έκανα ποτέ γιατί ήμουν πολύ κότα για να αντιμετωπίσω τη μαμά μου. Στα 35 μου εξακολουθώ να νιώθω κότα απέναντι στη μαμά μου.
4. Η αληθινή αγάπη ήρθε μέσα από έθνικ μουσικές και περάσματα στην ανατολή, βράδυ Σαββάτου κάπου στην Καρύτση. Έκτοτε δεν έφυγε ποτέ, την ακολουθώ από την Καρύτση στον Άλιμο, από την Πειραϊκή στον Κεραμεικό και από του Ψυρρή στον Πειραιά. Και πέρασαν σχεδόν 6 χρόνια.
5. Ο πρώτος άντρας που φίλησα στα 20 μου ήταν ένας 32χρονος Αμερικανός με τα πιο μπλε μάτια του κόσμου. Μέχρι τότε φιλούσα κοριτσάκια αφού έπρεπε να ξεπεράσω την "κατάρα" και να γίνω "κανονικός" άνθρωπος. Μετά ήρθε αυτός, και μετά κατάλαβα γιατί γίνεται τόσος θόρυβος γύρω από το σεξ και το καλό φιλί. Δεν θέλησα ποτέ ξανά να γίνω "κανονικός" άνθρωπος. Δεν ήθελα να χάσω τη συνέχεια...

[επειδή tags εγώ δεν ξέρω να βάζω, λέω στον τίτλο σε ποιους κάνω πάσα]

4 Σχόλια:

Erwtas Stomaxhs είπε...

mitsako σε γουστάρω γιατί είσαι αυθεντικός άνθρωπος... και σε χαίρομαι γι' αυτό

divine mitsakos είπε...

:))
kalispera, stomaxi

The Motorcycle boy είπε...

"Κανονικός" δεν πρόκειται να γίνεις ποτέ μην ανησυχείς. Γιατί οι "κανονικοί" άνθρωποι γεννιούνται με παντόφλες και πεθαίνουν τρομοκρατημένοι μπροστά στην τηλεόρασή τους. Και επειδή ποτέ δεν θα γίνεις "κανονικός" γι΄αυτό κι εγώ σ΄αγαπάω, γιατί είσαι ο ορισμός του κανονικού για μένα.
Υ.Γ.: Στο μπλογκ μας τη βάζουμε την πετνάδα παιδάκι μου, δεν βγάζουμε τα άπλυτά μας στη φόρα εδώ μέσα!

divine mitsakos είπε...

δεν έχω βρε δικό μου μπλογκ εγώ, με την έννοια του προσωπικού, μόνο σε ομαδικά μπλογκ ανήκω, οπότε...
------------------------
κι εγώ σ'αγαπάω

Creative Commons License