Ψάξε στην αποθήκη

ο,τι θυμάμαι χαίρομαι

θερμή παράκληση: όσοι θα απολαύσουν αύριο τον Μπράιαν και την παρέα του, ας αναρτήσουν καμιά φωτογραφία και για μας. Γιατί εντάξει, δε λεω, γαμάνε οι Πλασίμπο (ή αλλιώς IwillWant για τους λατινομαθείς, χεχε) αλλά ρε γμτ, 50 ευρά και μόνοι τους κι από πάνω;; [βέβαια η αλήθεια να λέγεται, i'm a sucker 4 those bastards, αν τα είχα θα τα 'δινα και θα 'λεγα κι ευχαριστώ]

θέμα πρώτο: πέρα από το eject (αρχίζει το παραλήρημα: ναιιιιι πήρα σήμερα εισητήριο ναιιιιιι θα δω τους Madness επιτέλους ναιιιιιι!!!! τέλος παραληρήματος) με τα ολίγα ευρά που μου έχουν μείνει είμαι σε δίλημμα. Jethro Tull ή Kaiser Chiefs? Μη μου απαντήσετε James ή Calexico, υπήρχαν κι αυτές οι επιλογές αλλά κατέληξα πως θα επιβιώσω και χωρίς να δω αμφότερους.

θέμα δεύτερο: τις τελευταίες μέρες με έχει πιάσει μια μανία να ανακαλύψω τον καλό ελληνικό κινηματογράφο. υπάρχει; δεν υπάρχει; είναι αστικός μύθος; προτείνετέ μου καλέ άθρωποι καμιά ταινία να κατεβασ... εεε να νοικιάσω από το ντιβιντάδικο! σήμερα πάντως είδα μια με τον Ψάλτη γιατί μου είπε μια συνάδελφος οτι εκεί παίζει μια εκ των παλαιών αφεντικών μου στα νιάτα της και μάλλον είχε δίκιο (αν εξαιρέσεις το καμεό αυτό βέβαια η ταινία ήτο για το πέος)

10 Σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

i anametadosi apo thessaloniki exei ws eksis

placebo me today

o xwros athlios (apo ti moni lazaristwn to kanan stin ekthesi se kleisto xwro na metras idrwta sto ruthmo lemee!)

o ixos sto support episis ( de katafera oute to onoma tous na akousw)

alla oi placebo apla apsogoi (arxisan kurioi stin wra tous kai gia 1h kai 45'edinan resta ) !!

kai 6 lipothuma koritsakia sti seira

p.s. kai gw me daneio piga ;)

RaZzMaTaZz είπε...

καλά κι εγώ κάπως έτσι θα παω στη δεύτερη, έλα όμως που ο,τι είναι να πάρω θα τα πάρω από βδομάδα .. :(

numb είπε...

OK, καλός και ο Ψάλτης, δε λέω, αλλά έχω να προτείνω κάποιες άλλες ταινίες στις οποίες δεν παίζει ο Στάθης:

- "Ο βασιλιάς"
- "Αγρύπνια" (και οι δυο είναι του Νίκου Γραμματικού)

- "Black Out" (του Μενέλαου Καραμαγγιώλη)

- "Από την άκρη της πόλης" (του Κ. Γιάνναρη)

- "Αληθινή ζωή" (του Κούτρα, δε θυμάμαι το μικρό του, είναι αυτός που έχει σκηνοθετήσει επίσης και την "επίθεση του γιγάντιου μουσακά")

- "Το λιβάδι που δακρύζει" (Θόδωρος rulezzz)

Αυτές μου ήρθαν στο μυαλό. Σίγουρα υπάρχουν πολλές άλλες. Αν εχει βγει σε ντιβιντι δες και την "ψυχή στο στόμα", μόνο από περιέργεια, αφού το εν λόγω κινηματογραφικό προϊόν δε μου άρεσε καθόλου. Δες επίσης και τον "Θίασο" του Θόδωρου, γιατί για μένα είναι η σημαντικότερη ελληνική ταινία έβερ. Αναζήτησε επίσης και κάποιες ταινίες του Παντελή Βούλγαρη, πχ "Όλα ειναι δρόμος", "Ακροπόλ", " Ήσυχες μέρες του Αυγούστου" κ.α. Πολύ καλό είναι και το "Delivery", αλλά δε θυμάμαι τον σκηνοθέτη, μάλλον του Παναγιωτόπουλου είναι. Μη δεις το "straight story", τη "μέλισσα τον Αύγουστο", το "peppermint" και την "πολίτικη κουζίνα".

Αυτά για την ώρα, ίσως επανέρθω.

The Motorcycle boy είπε...

Razz θα είμαστε μαζί στο ejekt; ΤΕΛΕΙΑ!!! Έχουμε ήδη κανονίσει πρόγραμμα για εκείνη τη μέρα θα σε ενημερώσουμε!!
Διαφωνώ με τον numb για το black out (εκτός αν το προτείνει ως κιτς -του στυλ "Ράκος νο.13 -και ο πρώτος μπουνάκιας", με τον Στάθη Ψάλτη) και για το straight story (μια χαρά ταινία).
Δες και το "Εφάπαξ" του Ζαπατίνα, τη "Ρεβάνς" του Βεργίτση και φυσικά ΟΛΑ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗ χεχε.

Ανώνυμος είπε...

Raz θα πάω εγώ σήμερα και κάτι θα σου ανεβάσω βρε αδερφέ για να δεις και εσυ. Όσο για τα 50€ μία εβδομάδα δούλευα σε safe mode,σπίτι δουλειά σπίτι και όυι πιο φθηνό για φαγητό,μόνο εφημερίδες δεν έφαγα για να μου περισέψουν τα λεφτά για το εισιτήριο.

sorry_girl είπε...

Εγώ έβγαλα ήδη πάντως για Jethro Tull, Razzzzz οπότε καταλαβαίνεις!
Από ταινίες ελληνικές, με προλανε ο numb αλλά θα σου λεγά και την Παραγγελιά, το Τέλος Εποχής.Ε δες και τον Ασυμβίβαστο, έτσι για να έχεις άποψη.

Ανώνυμος είπε...

Χμμ
θέμα ταινίες: τη Ρεβάνς την κατέβασα και θα τη δω ευκαιρίας δοθείσης. Το Εφάπαξ το έχω δει και δε μου άρεσε ΚΑΘΟΛΟΥ. Όσον αφορά τον Αγγελόπουλο, έχω παει σε αφιέρωμα (τρομάρα μου) και έχω ρίξει και γαμώ τους ύπνους. Την Ψυχή στο Στόμα δεν υπάρχει περίπτωση να τη δω, εκτός και αν με πληρώσει κάποιος με το εισητήριο για Smashing Pumpkins.

χμμμ, βασικά τι θα λέγατε να μαζευτούμε καμιά μέρα για movie-watching? ή με ταινίες-σαπίλας (θα προσπαθήσω να βρω και το Σφέτα αν ψήνεστε) ή με ταινίες της προκοπής;

TTRabler είπε...

εγώ βάζω τα πατατακια με ρίγανη!

οι σκιές μιλάν είπε...

Ραζοπούλι, νομίζω καταλαβαίνω τι ταινίες σου αρέσουν. Δες λοιπόν:

- Λευτέρης Δημακόπουλος
- Οι απόντες
- Φτηνά Τσιγάρα

και το DIY

- Νο budget story

Μακρυά απο κωμωδίες - είναι για κλάμματα.

οι σκιές μιλάν είπε...

A, και φυσικά το "Οι απέναντι" αλλά λιγάκι δυσεύρετο...

Creative Commons License