Ψάξε στην αποθήκη

ημερήσια δόση σαπίλας

Θυμάται κανείς τους Εξόριστους (το σπαθί του νικητή, δόξα και σπερμ.. εεε και τιμή κλπ κλπ);;; Μιλάμε για τρελή σαπίλα. Τους συγκρίνω μόνο με κάτι τυπάδες (δε θυμάμαι τώρα πως τους λέγανε, any help?) που παίζανε power με θεματολογία εμπνευσμένη απ' το 1821 (ζήτω ο Διάκος κι ο Ανδρούτσος, Κωλοκοτρώνη ζεις, ξέρω γω κάτι τέτοια λέγανε - αν μπορεί να μου βρει κανείς και τα τραγούδια τους ΤΑ ΘΕΛΩΩΩ ΤΑ ΘΕΛΩΩΩΩ)

IN ANY CASE...
αν ακολουθήσετε το λινκι θα σας βγάλει σε μια πολύ ωραία σελίδα όπου όχι μόνο μπορείτε να βρείτε τα τραγούδια των Εξόριστων... αλλά και να κατεβάσετε ΤΑ ΔΥΟ ΝΕΑ ΒΙΝΤΕΟΚΛΙΠ!!!!!
Ειλικρινά σας το λεω αυτά τα πράγματα δεν υπάρχουν!!!! Απιστέφταμπλ που λέμε και στο χωριό μου. Και για του λόγου το αληθές, ας παραθέσω μερικά screenshots από το πόνημα...

















5 Σχόλια:

divine mitsakos είπε...

exeis dei pote tous "paranomous"?
tha soy dwsw binteokaseta (den eixame dvd tote) kai tha me thymitheis
ax, ax, wraia pramata
---
kalispera sas :)

Erwtas Stomaxhs είπε...

πω ρε μάγκα έχω χεστεί πάνω μου!
Τι πράμα ήταν αυτό!
Ο Κατής φύτεψε μαλλιά ρε ή απλή φενάκη είναι;
Ντράμς παίζει ο Φιλιπινέζος του;
Την σολιά δίπλα στο τζάκι την προσέξατε; Τα μπιμπελό από 13ο συνέδριο ολυμπιστών, έψιλον, τρίτου ματιού και Strange που πλαισιώνανε την σημαία των νοτίων;
Μήπως έπαιξε χορηγία από το Αττικό Μετρό; Γιατί απ' ότι είδα εισιτήρια δεν κόβανε.
Τον πληκτρά στο πανηγύρι της Αγιαβαρβάρας τον πετύχανε; Μαζί με τον Γιώργο Μάγκα;
Το άγαλμα που μοστράρουνε ποιος είναι; ο άγνωστος κυνηγός;
Πάντως με τόσα όπλα, μαχαίρια και σφεντόνες στο βουνό πρέπει να τρομάξανε πολλά κουνέλια.

Ρε τι όργια είναι αυτά ρε 'σεις; Τέτοιες μαλακίες δεν έκανα ούτε τότε που ήμουν 6 χρονών να πούμε...

The Motorcycle boy είπε...

Α καλά -εσείς ξεφύγατε και παρασύρατε και τον Μητσάκο: Μου φαίνεται πως θα βάλω metal moderation στα Καπέλα!

marquee de mud είπε...

υπηρχαν καποιοι "μολων λαβε" αλλα δεν ξερω αν λες γι'αυτους.

εμενα μου εχει μεινει το "κανω μια ευχη" αλλα αμα εχεις κανει χειραψια με μητσοτακη στα πανω του δεν πιανουν ουτε ευχες ουτε καταρες που λεγανε κι οι τρουπες. εχεις συγκεκριμενο ειδος γκαντεμιας στην κωλοτσεπα.

αν βρεις περλεπε μην βαλεις σε παρακαλω. δεν θα το αντεξω...

nahames nakanamoko είπε...

πωπωπω Κωλοκοτρώνηδες....

Creative Commons License