Ανοίγω επίτηδες αυτό το θέμα γιατί θέλω να συζητηθεί σοβαρά απ' όλους μας.
(γι' αυτό και δεν έστειλα mail σ' αυτούς που έπρεπε)
Όπως είναι γνωστό για να γίνει κανείς μέλος σ' ένα οποιοδήποτε ομαδικό Μπλοκ πρέπει να δεχτεί πρόσκληση για το συγκεκριμένο Μπλοκ.
Για να στείλει κανείς πρόσκληση είναι απαραίτητο να είναι administrator του Μπλοκ.
Αυτή τη στιγμή στα Καπέλα υπάρχουν πάρα πολλοί administators, που σημαίνει ότι υπάρχουν πολλά άτομα που μπορούν να στέλνουν προσκλήσεις κατά το δοκούν.
Για να γίνει κανείς μέλος λοιπόν σημαίνει ότι αυτός που του έστειλε πρόσκληση τον ήθελε στην ομάδα είτε επειδή τον ήξερε, είτε επειδή τον διάβαζε και τον γούσταρε, είτε επειδή ήταν φίλος του, είτε επειδή διαπίστωσε ότι γράφει ενδιαφέροντα πράγματα τα οποία ενδεχομένως ενδιαφέρουν και τους υπόλοιπους.
Θεωρώ λοιπόν τουλάχιστον ατυχές το γεγονός, ένας admin να βάζει στην ομάδα κάποιον και ένας άλλος να τον βγάζει γιατί δεν ταιριάζει στο προσωπικό του γούστο.
Επειδή θεωρώ τα Καπέλα μια ομάδα που ξέρει να συζητάει καταθέτω την άποψή μου και θέλω να ακούσω και την δικιά σας.
1ον) Τα Καπέλα συνεχίζουν να δέχονται μέλη ή όχι;
2ον) Αν ναι, ποιος αποφασίζει και με ποια κριτήρια για το αν μπορεί να γίνει κανείς μέλος;
3ον) Πρέπει να γίνονται δημοψηφίσματα για να μπει κανείς στα Καπέλα;
4ον) Πρέπει να αρέσουμε όλοι σε όλους; (προσωπικά καταθέτω ότι πολλά μέλη των Καπέλων δεν είναι καθόλου του γούστου μου) μήπως πρέπει να τα διαγράψω;
5ον) Είμαστε όλοι ίσοι μέσα στα Καπέλα ή μήπως κάποιοι είναι πιο ίσοι από τους ίσους;
Περί Πολιτικής των Καπέλων
at 7:06:00 μ.μ.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
56 Σχόλια:
Στομάχη έχω την αίσθηση ότι υπάρχει κάποιος λόγος - ή κάτι που λειτουργησε ως αφορμή - που φέρνεις τέτοιο θέμα και πολύ θα ήθελα να τον ξέρω και αυτόν αφού θέλεις να το κάνεις ανοιχτά - και καλά κάνεις.
Αν θέλεις λοιπόν την γνώμη μου, είναι ακριβώς η ίδια με αυτήν που ήταν και στο πάλαι ποτέ bloghood.
Δεν είμαι υπέρ κανενός είδους πλαισίου λειτουργίας των Καπέλων.
Νομίζω ότι πλαίσιο λειτουργίαςς χρειάζονται τα ζώα κι όχι άνθρωποι με την minimum αντίληψη, καλή πρόθεση και διάθεση επικοινωνίας.
Τα Καπέλα δεν είναι καμία Στοά να μην δέχεται μέλη ή να τσεκάρει το παρελθόν ή τις προοπτικές κάποιου.
Τα δημοψηφίσματα που αναφέρεσαι μου κάνουν κάτι σε λαικό δικαστήριο και "burn the witch" που δεν μπορώ να καταλάβω σε τί θα βοηθούσε και γιατί να καταναλώσουμε χρόνο εκεί.
Το ποιος γίνεται μέλος (το οποίο δεν είναι και κανένας τίτλος ευγενείας - έτσι; Για να αντιλαμβανόμαστε τα μεγέθη στις διαστάσεις τους) το περιέγραψες πριν και έτσι συμβαίνει. Μου αρέσεις εσύ, σε κάνω μέλος και πιθανόν να αρέσεις και σε κάποιους άλλους και έχουμε και κάποιον άλλον να λέει τον μακρύ και τον Godot του. Αυτό είναι το εύκολο.
Κι εμένα δεν μ αρεσουν πολλοί στα Καπέλα. Καθόλου ομως. Ε, και; Δεν τους διαβάζω. Με το ζόρι; Ή πρέπει στα Καπέλα να συμφωνούμε και ν' αγαπιόμαστε όλοι σφιχταγκαλιασμένοι; Αν δεν πέσει και μια χριστοπαναγία που είναι η νοστιμιά στο γλυκό; Αν πέφτουν μονο χριστοπαναγίες, ε, εκεί υπάρχει κάποιο θέμα το οποίο ίσως θα ήταν καλύτερα να αντιμετωπίζεται κατά περίπτωση.
πχ: Αν εμείς ας πούμε γεμίσουμε τον τόπο με αίματα επειδή σκοτωνόμαστε διαρκώς για δικούς μας λόγους που δεν αφορούν κανέναν, θα ήταν παράλογο κάποιος να μας πετάξει έξω και να μας υποδείξει άλλη παραλία;
Το ίσος δεν υπαρχει πουθενά.Δεν μπορώ να το καταλάβω καν σαν πράξη. Τί σημαίνει ίσος; Σε σχέση με τί; Τί είναι το ίσος μέσα σε ένα ομαδικό blog περισσότερο από μια σύμβατική έννοια;
Αυτά μου έρχονται πρώτα στο μυαλό και θα ήταν καλά να πεις και από που προκύπτουν ερωτήματα τέτοιου είδους.
Και τώρα είναι ώρα για μαμ.
Δεν με παρεξηγείς. Ε;
Αν δεν με καταλάβεις κι εσύ... τότε αστα βράστα.
Πολύ το χάρηκα που έκανες αυτό το ποστ ρε. Και καλά είναι να μείνει λίγο καιρό πάνω (ίσως μεταχρονολογημένο) για να το δούμε όλοι και να μιλήσουν όσοι θέλουν.
Κατά πρώτον λοιπόν, για τη συγκεκριμένη περίπτωση που αναφέρεσαι, κανένας δεν διέγραψε την πουλακίδα. Υπάρχει πλέον δυνατότητα αυτοδιαγραφής από το μπλογκ ακόμα κι αν δεν είσαι αντμιν και αυτή ακριβώς χρησιμοποίησε. Άρα, αποχώρησε.
Κατά δεύτερον, για να κλείνει το θέμα, η συγκεκριμένη έκανε κάτι που προσωπικά θεωρώ απαράδεκτο. Πόσταρε μέσα στα Καπέλα και, κάποια στιγμή, αποφάσισε να απαγορέψει τα σχόλια στο συγκεκριμένο ποστ της. Αφού είχε ξεκινήσει μια κουβέντα εκεί μέσα!
Πάμε τώρα στις ερωτήσεις σου και ξεκαθαρίζω οτι απλά λέω τη γνώμη μου.
1. Τα Καπέλα δέχονται μέλη -αλλά δεν είναι ανοιχτό μπλογκ που δέχεται τους πάντες.
2. Ένα κριτήριο υπάρχει σχετικά με το αν κάποιος θα γίνει μέλος τνω Καπέλων ή όχι. Και είναι αυτό ακριβώς που λες κι εσύ: "Για να γίνει κανείς μέλος λοιπόν σημαίνει ότι αυτός που του έστειλε πρόσκληση τον ήθελε στην ομάδα είτε επειδή τον ήξερε, είτε επειδή τον διάβαζε και τον γούσταρε, είτε επειδή ήταν φίλος του, είτε επειδή διαπίστωσε ότι γράφει ενδιαφέροντα πράγματα τα οποία ενδεχομένως ενδιαφέρουν και τους υπόλοιπους." Με μια μόνο συμπλήρωση. Οτι αν αυτός που θέλει να βάλει μέλος δεν είναι αντμιν -το λέει σε έναν αντμιν και τον βάζει αυτός μέσα. Έτσι έγινε και με την πουλακίδα. Ήθελε ο ζέρο να μπει, μας το είπε και την βάλαμε χωρίς δεύτερη κουβέντα.
3. Όχι. Τι δημοψήφισμα! Αν κάποιος από τα Καπέλα θέλει να βάλει κάποιον άλλο μέσα τον βάζει -τέρμα. Από εκεί και πέρα, έχει ο καθένας δικαίωμα να ζητήσει τη διαγραφή κάποιου ή να διαγράψει κάποιον. Απλά, οι πράξεις κρίνονται από όλους. Δεν είναι προφανές; Αν εγώ αύριο σβήσω τον numb (χεχε) εσύ μπορείς να το αμφισβητήσεις και να τον ξαναφέρεις ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ διώχνοντάς με (από τη στιγμή που δεν μπορούμε να συνυπάρξουμε).
4. Δεν χρειάζεται να αρέσουμε όλοι σε όλους, αλλά καλό είναι να αρέσουμε σε κάποιους. Αν δεν αρέσω σε ΚΑΝΕΝΑΝ δεν καταλαβαίνω τον λόγο ύπαρξής μου εδώ μέσα.
5. Είμαστε όλοι διαφορετικοί στα Καπέλα -δεν καταλαβαίνω την έννοια της ισότητας σε μια παρέα. Για μένα είναι σημαντικότερος ο Μητσάκος π.χ. από κάποιο άτομο που δεν γνωρίζω προσωπικά. Και πως θα μπορούσε να γίνει αλλιώς; Κάθε τι άλλο θα ήταν υποκρισία. Αν το θέμα της ισότητας το βάζεις σε σχέση με κάποιες αδικίες που μπορεί να έγιναν -πες μου για αυτές τις αδικίες. Αν το θέμα το βάζεις σε σχέση με τα δικαιώματα που έχουν όλοι εδώ μέσα -ειλικρινά, το μόνο που διαχωρίζει τα άτομα εδώ -είναι πως κάποιοι είναι αντμιν και κάποιοι άλλοι όχι. Το θεωρώ αναγκαίο, γιατί πολλοί από εμάς δεν ξέρουμε κάποια άτομα τόσο καλά. Αλλά απ΄ότι ξέρεις:
-με το που γνωρίζουμε κάποιον και πειθόμαστε πως έχει όρεξη να βοηθήσει, τον κάνουμε αντμιν (εξαιρείται ο numb που φοβάμαι οτι είναι ικανός να γράψει ποστ στον κώδικα του τεμπλέιτ λόγω αφηρημάδας χεχε).
-δεν έχει καμιά σημασία στην τελική το ποιος είναι αντμιν γιατί ακόμα κι αν κάποιος δεν είναι -έχει τα ίδια δικαιώματα. Απλά ζητάει αυτό που θέλει από τον αντμιν -και δεν νομίζω οτι κανένας έχει αρνηθεί κάτι σε κάποιον.
Αυτά από μένα. Και φυσικά είσαι ελεύθερος να διαγράψεις όποιον γουστάρεις αρκεί να θυμάσαι πως ισχύουν αυτά που λέω παραπάνω.
Ίσως πριν ανοίξεις το θέμα εδώ καλό θα ήταν να το είχες συζητήσει μέσω μέηλ με τους άμεσα ενδιαφερόμενους (πολλές φορές αυτό αρκεί για να λυθεί η όποια παρεξήγηση).
Apart from that, ο Godot με κάλυψε απόλυτα.
Ρε Κουμπάρε! Μη γράφεις μαζί μου και μην γράφεις τα ίδια με μένα! Ρώτα με να σου πω -αμάν πια!
Υ.Γ.: Εγώ έβαλα και την αιτία της ιστορίας "σ΄έφαγα μουστάκια!"
Ίσως πριν ανοίξεις το θέμα εδώ καλό θα ήταν να το είχες συζητήσει μέσω μέηλ με τους άμεσα ενδιαφερόμενους (πολλές φορές αυτό αρκεί για να λυθεί η όποια παρεξήγηση).
Προσυπογράφω.Κανείς δεν τη διέγραψε. Θα περίμενα λίγη περισσότερη τόλμη Στομάχη - να ανφερθείς ακριβώς στο περιστατικό ακόμη και ως αφορμή.
Τέλος, για όποιον ενδιαφέρεται, έχω από τα Καπελοmail όλη τη συνομιλία των σχολίων που έσπευσε να σβήσει η πουλακίδα, που αποδεικνύει ότι (φυσικά) τα πράγματα δεν είναι καθόλου όπως τα παρουσιάζει.
Μη σας κάνει εντύπωση πάντως. Ύστερα από ενάμισι χρόνο στα blogs, ΄και με το χαρακτήρα που έχω, είμαι πλέον εύκολος στόχος.
ΘΑ επισημάνω μόνο ότι τείνει να γίνει πλέον θεσμός, όσοι τα βάζουν αναίτια μαζί μου ((μάτζικα, dcd, λαπούτα, μακμάνους, πουλακίδα, Ναγο), να σβήνουν είτε τα posts τους είτε τα σχόλια είτε ακόμη τα blogs τους!
Αν μη τι άλλο, κάτι δείχνει αυτό.
razz δεν έστειλα mail γιατί όπως είπε και ο Godot δεν είμαστε δα και στοά. Πιστεύω ότι είναι ένα θέμα που πρέπει τελικά να συζητηθεί.
Συμφωνώ 100% και με τον Godot και με τον Mboy. Έχω όμως μια ένσταση.
Δεν πιστεύω ότι η Πουλακίδα (που στην τελική ούτε εγώ την έφερα, ούτε την ήξερα, ούτε την διάβαζα) έφυγε από μόνη της επειδή ξαφνικά της την σφύριξε και αυτοδιαγράφτηκε. Είδα ότι εξωθήθηκε να ζητήσει την αποχώρησή της επειδή κάποιος μίλησε εξ ονόματος όλων των Καπέλων.
Επειδή είμαι λοιπόν και εγώ μέλος των Καπέλων και ο Kafouroutsos και ο Nastwo (τυχαία τα ονόματα που αναφέρω) και πολλοί άλλοι ακόμα που δεν γουστάρουμε να μιλάει κανείς εξ ονόματός μας άνοιξα αυτό το θέμα.
Διαπίστωσα δηλαδή ότι ένα νέο μέλος αναγκάστηκε (εξωθήθηκε) να διαγραφτεί (αυτοδιαγραφτεί) επειδή δεν ταίριαζε στο γούστο κάποιου.
Δεν είμαι κανένας Ρομπέν των Δασών, απλά αυτή η πρακτική δεν μ' αρέσει καθόλου και αποστασιοποιούμαι από αυτήν.
"Για να στείλει κανείς πρόσκληση είναι απαραίτητο να είναι administrator του Μπλοκ": θέλω να γίνω αντμιναπαυτό για να στείλω πρόσκληση στον ΝΔ, στον πιτσιρίκο και στο βενιζέλο.
Πείτε τα εσείς, εγώ έχω να πάω για jogging
Στομάχη τα παραλές. Αν είδες όλη τη συνομιλία θα είδες πως κανένας δε αναγκάστηκε να αυτοδιαγραφεί.
Από την άλλη η Μανταλένα είπε τη γνώμη της -οτι το συγκεκριμένο ποστ δεν ταίριαζε στα Καπέλα. Που το βρήκες οτι μίλησε εξ ονόματος όλων μας;
Αλλά ακόμα και αυτό να έκανε -ρε φίλε, όλοι έχουμε δικαίωμα να μιλάμε εξ ονόματος των Καπέλων γιατί είμαστε τα Καπέλα.
Αν θεωρείς οτι η πουλακίδα αναγκάστηκε ή εξωθήθηκε σε κάτι δεν έχεις παρά να της ζητήσεις συγνώμη ΕΞ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΚΑΠΕΛΩΝ και μετά να ζητήσεις τη διαγραφή της Μανταλένας και τη δική μου γιατί απλά δεν ταιριάζουμε με το όλο κλίμα.
Όπως σου είπα, το κλείσιμο σχολίων σε ομαδικό μπλογκ ΚΑΙ ΕΝΩ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ το θεωρώ απαράδεκτο και όπως δεν σου είπα, αλλά στο λέω τώρα, το ποστ της πουλακίδας ήταν για κουτσομπολίστικα έντυπα και όχι για τα Καπέλα!
Δες το θέμα, δες τα σχόλια και αν έχεις αντίθετη γνώμη ευχαρίστως θα την δεχτούμε και θα αποχωρήσουμε ησύχως, αφού κάναμε λάθος εκτίμηση για το κλίμα που επικρατεί μεταξύ μας.
Ωχ ρε γαμώτο μας πήρε χαμπάρι ο numb! Να σε κάνουμε ρε συ -αλλά είσαι σίγουρος πως θα τους στείλεις κανονικές προσκλήσεις ή θα τους στείλεις τίποτα γράμματα -βόμβες και θα μπλέξουμε όλοι μας;
Mboy φυσικά δεν είμαι εγώ αυτός που θα ζητήσει συγγνώμη από την όποια Πουλακίδα. Όπως επίσης δεν είμαι σε καμιά περίπτωση εγώ, αυτός που θα ζητήσει τη δικιά σου διαγραφή ή την διαγραφή του οποιουδήποτε (χριστός κι αποσταλάκης δηλαδή!).
Απλά με χαλάει να μπαίνει κάποιος νέος και στο καπάκι να αναγκάζεται να βγει. Και εγώ το είδα κουτσομπολίστικο το ποστ της αλλά απλά αδιαφόρησα, ούτε μπήκα να της την πω, ούτε ζήτησα τα ρέστα (όπως κάνω με τόσα και τόσα ποστ που μου φαίνονται αδιάφορα).
Ο οποιοσδήποτε που έμπαινε σε ένα καινούριο Μπλοκ, στο οποίο δεν γνώριζε πρόσωπα και καταστάσεις ήταν λογικό να χαλαστεί βλέποντας τέτοια σχόλια.
Το ξαναλέω ότι η συγκεκριμένη περίπτωση ήταν η αφορμή για να ανοίξει επιτέλους αυτή η κουβέντα διότι και στο παρελθόν έχει συμβεί το ίδιο (τότε δεν είπα τίποτα, όμως δεν γουστάρω κάθε φορά να περνάει στο ντούκου).
Σε καμιά περίπτωση δεν θέλω να μαλώσουμε ή να το παίξω καουμπόης. Ελπίζω να καταλαβαίνεις με τι πνεύμα μιλάω.
Ωραία όλα αυτά, το εν λόγω ποστ όμως έχει κατέβει (εκτός κι αν είμαι εγώ στραβή και δεν το βλέπω). Οπότε αν και θέλω να πω τη γνώμη μου, δεν έχω ιδέα για τι πράγμα μιλάτε κι έτσι αδυνατώ.
Καταλαβαίνω ρε φίλε -απλά λέω πως αν είχαμε κάνει αυτά που καταλογίζεις θα έπρεπε να πάρουμε τον πούλο άμεσα από εδώ μέσα.
Εντάξει, κάποιες φορές, κάποια άτομα μπαίνουν και βγαίνουν -λογικό είναι να συμβεί. Δεν είναι κανένας μας θεός και δεν ταιριάζουν όλοι με όλους.
Προφανώς και δεν πρόκειται να μαλώσω μαζί σου -αυτό είναι απλώς ΑΔΥΝΑΤΟ. Κι εγώ χαλιέμαι όταν κάποιος μπαίνει και στο καπάκι βγαίνει -αλλά τι να γίνει; Να βάλουμε τεστ και εισαγωγικές εξετάσεις;
Εντάξει, ούτε εγώ μίλησα για το ποστ της πουλακίδας -αλλά κάποιος μίλησε. Δεν απαγορεύεται.
Και επαναλαμβάνω -υπάρχουν κάποια ποστ που κι εμένα δεν μου αρέσουν. Αλλά σπάνια εμφανίστηκε τέτοιο ποστ ΜΕΣΑ στα Καπέλα (συνήθως ήταν μόνο λινκ).
Τι καουμπόης να το παίξεις ρε; Αυτοί ήταν οι κακοί -ούτε την Ποκαχόντας δε γαμήσανε στο τέλος!
Raz τα σχόλια υπάρχουν στο μέιλ των Καπέλων (του οποίου όλοι έχετε το πασγουορντ). Για το ποστ δεν μπορώ να κάνω κάτι από τη στιγμή που το έσβησε η πουλακίδα. Γιατί δεν ήρθες ρε βλαμμένο τώρα που θα βγούμε;
"Είδα ότι εξωθήθηκε να ζητήσει την αποχώρησή της επειδή κάποιος μίλησε εξ ονόματος όλων των Καπέλων."
Στομάχη,
πιο out δεν γίνεται.
Που το είδες γραμμένο αυτό;
Σου ζητώ να ανακαλέσεις.
Για να σε βοηθήσω,
και
επειδή είσαι και admin, σε προκαλώ να μπεις στο μαιλ των Καπέλων και να δεις όλα τα σχόλια που ανταλλάξαμε με την πουλακίδα.
Θα περιμένω να ανασκευάσεις σε παρακαλώ, διότι ουδέποτε συνέβη αυτό που τόσο ΑΒΑΣΑΝΙΣΤΑ έγραψες.
Και θα περιμένω και να δικαιολογήσεις εξίσου το ότι "εξωθήθηκε" όπως λες.
Ξέρω καλά τι έγινε και δεν χρειάζεται να ξαναδώ τα σχόλια.
Είδα ότι προκάλεσες. Εννοείται ότι δεν ανακαλώ τίποτα και ελπίζω να μην επαναληφθεί.
Προσπαθώ να δώ το θέμα από την πλευρά και των δύο... Αν έκανα ένα πόστ που δεν άρεσε σε κάποιον, και μου το έλεγε / την έλεγε, το πολύ-πολύ να διαφωνούσαμε. Άν παραήταν έντονη η διαφωνία, θα το συζήταγα ίσως σε προσωπικό επίπεδο εκτός καπέλων, χωρίς να ανεβάσω posts ένα γύρω... αλλά πάλι, αν δεν ήθελα να συζητηθεί κάτι μέσα στα καπέλα, δεν θα το πόσταρα και στα καπέλα... Θεωρώ υπερβολική την αντίδραση της κοπέλας που έφυγε, όπως ωστόσο πιστεύω πως ο καθένας μπορεί να πεί ότι θέλει χωρίς να είμαστε υποχρεωμένοι να συμφωνήσουμε / διαβάσουμε / κομμεντάρουμε. Πραγματικά δεν τα διαβάζω όλα και όλους, όπως είμαι σίγουρος πως δεν με διαβάζουν όλοι, ούτε και όποιος ίσως με διαβάζει εντρυφεί σε κάθε μπούρδα που γράφω.
Το να απαιτούμε ένα συγκεκριμμένο ύφος είναι μάλλον καταδικασμένο, από την στιγμή που το blog είναι ορθάνοιχτο. Και οι καλύτεροι συγγραφείς, κάτω από τις καλύτερες συνθήκες, θα πούν κάποια στιγμή κάποια μαλακία. ΟΚ, την αντιπαρέρχομαι, γιατί ξέρω το ποιόν αυτού που διαβάζω από το γενικότερο γράψιμο του, (που είναι λίγο υπεραπλούστευση, αλλά καταλαβαίνετε τι εννοώ). Η συγκεκριμμένη κοπέλα δεν νομίζω πως πρόλαβε να "δείξει" τι είναι - χωρίς αυτό να σημαίνει πως η αντίδραση της ήταν ώριμη.
Γιά να ξαναέρθω στο προκείμενο, εφ' όσων είμαστε "ανοιχτοί" σε όλους τους φίλους των φίλων μας, (και καλά κάνουμε αν αυτό θέλουμε), ξεχάστε την ομονόηση και το "πνεύμα των καπέλων" - αυτά ισχύουν στις κλειστές αποκλειστικές λέσχες / στοές / αδελφότητες. Δεν ξέρω αν τελικά θέλουμε να το κάνουμε μασωνία, αλλά άν ναι, τότε αυτά είναι τα δεδομένα και με αυτά θα πορευτούμε και όσοι θέλουν ακολουθούν, οι υπόλοιποι φεύγουν. Απλά, αν και εφόσων το θέλουμε, ας το δηλώσουμε και ας κρατήσουμε ή όχι μόνο όποιους ομονοούν μαζί "μας" - αλλιώς, άμα είμαστε ανοιχτοί, στα πλαίσια τις παρέας και του laissez-faire που δηλώνουμε σαν παρέα και σαν blog, θα ακουστούν και πράγματα που "δεν ταιριάζουν στα καπέλα".
Επειδή οι καυγάδες επί της ουσίας δεν μου αρέσουν γιατί καταλήγουν σε διασπάσεις, (μιάς και ο καθένας σκέφτεται τα δικά του και δεν υπάρχει συνήθως κοινή αντίληψη), και θεωρώντας ότι θέλουμε ακόμα να κινηθούμε σαν μεγάλη παρέα και όχι σαν πριβέ club, οι απαντήσεις μου στις ερωτήσεις του στομάχη, είναι οι ακόλουθες :
1. Και βέβαια να δεχτούμε νέα καπέλα. Όσοι πιστοί προσέλθετε.
2. Κανένας δεν αποφασίζει - συμφωνώ με τον Godot. Ελάτε όλοι όσοι θέλετε, μπείτε, βγείτε, διαβάστε, απαντήστε, μείνετε ή φύγετε.
3. Τα δημοψηφίσματα γίνονται δίκαια μόνο από ενημερωμένους ψηφοφόρους. Άν αρχίσουμε να κυνηγάμε να ενημερωθούμε γιά το ποιόν του καθενός, να διαβάσουμε το συνολικό του έργο και μετά να κάνουμε ψηφοφορία, τότε ας βγάλουμε και κανονισμούς γραφής, ας αναρτήσουμε καταστατικό, και να δηλωθούμε στο Πρωτοδικείο σαν σωματείο. Και αν πάμε προς τα εκεί, φοράω μπότα νούμερο 46 και μου πάνε τα μαύρα, mein Fuhrer.
4. Εδώ όλοι συμφωνούμε νομίζω... αυτό αποκλείεται - δεν είμαστε στοά να ομονοούμε ή να λιβανίζουμε ο ένας τον άλλο... αλλά αυτό δεν είναι ούτε κακό, ούτε εφικτό, ούτε και θεμιτό, τελικά...
5. Θεωρώ πως είμαστε όλοι ίσοι, μόνο με την έννοια πως όλοι έχουμε το δικαίωμα να μιλήσουμε και να ακουστούμε, αφού δηλώνουμε ανοιχτή παρέα. Από 'κει και πέρα, δεν σημαίνει απαραίτητα πως δικαιωματικά γινόμαστε αποδεκτοί από όλους τους υπόλοιπους, ούτε πως δεν έχω περισσότερα κολλητηλίκια με κάποιους - εκαλύφθειν απολύτως εκ της δηλώσεως του motorcycle boy.
Αυτά από μένα...
Με όλη την φιλική και καλή μου διάθεση και με την αγάπη σας, αρχοντάδες μου... (Χατζηαβάτης)
Υ.Γ. Και αν τελικά κάνουμε cast γιά την Φάρμα των Ζώων, εγώ θα παρακαλούσα για το ρόλο του Benjamin...
Λοιπόν έχασα επεισόδια κι έτσι η θέση που παίρνω είναι λειψή. Είδα το ποστ της πουλακίδας με το οποίο και διαφωνώ σαν ύφος επειδή δεν μου ταιριάζει γι’ αυτό και δεν το σχολίασα (και σαν σοβαρός άνθρωπος το παρέκαμψα και πήγα για... μπύρες).
Όμως μάλλον κάποιοι το σχολίασαν κι εξέθεσαν την άποψή τους κι έπραξαν ορθά κατά τη γνώμη μου επειδή ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΟΣ αλλα στα καπέλα ΚΑΙ ΚΑΚΩΣ ΚΛΕΙΣΤΗΚΑΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ διότι αν κάποιος επιθυμεί να γράφει χωρίς να ακούει θα μπορούσε να το κάνει στο μπλογκ του.
Απ’ ότι καταλαβαίνω η πουλακίδα στράβωσε και «αυτοκτόνησε». Λυπάμαι γιατί δείχνει πως δεν σήκωνε και πολύ διάλογο αλλά από την άλλη δικαίωμά της. Δεν νομίζω να φαίνεται κάτι το «αντιδημοκρατικό» από όλο αυτό αλλά δεν έχω διαβάσει και τα σχόλια για να καταλάβω τι σημαίνει «εξώθηση» ακριβώς, μιας που το ποστ κατέβηκε χωρίς να το δω.
Νομίζω πως καλώς έκανε το ποστ ο στομάχης αλλά από πουθενά δεν έχω καταλάβει σε ποιο σημείο έγινε το «φάουλ». Το παιχνίδι μου φάνηκε καθαρό και καλώς η φάση αφέθηκε να εξελιχθεί αν και θα μπορούσε να βγει μια κίτρινη κάρτα.
Προσωπικά δε γουστάρω δημοψηφίσματα αλλά χύμα καταστάσεις και εγώ όταν κάποτε "στραβώσω" μαζί σας θα την κάνω για αλλού χωρίς να ζητώ τα ρέστα. Από την άλλη μια γαμημένη κουβέντα θα την έκανα βέβαια...
Επειδή η *δημοκράτισσα* έσβησε τα σχόλια και το ποστ που την εξέθετε - σας παραθέτω εδώ τα σχόλια από το ΚαπελοMail για να βγάλετε τα συμπεράσματά σας.
(όχι εσύ Στομάχη - εσύ τα έχεις βγάλει ήδη όπως φαίνεται).
Μια διευκρίνηση μόνο: επειδή το μυαλό μου δεν είναι τόσο νοσηρό όσο της πουλακίδας και του όψιμου υποστηρικτή της, θέλω να πω (επειδή τελικά κατάλαβα που ο Στομάχης αναφέρεται - χωρίς να το αναφέρει- ότι προκάλεσα / ωραίος τρόπος να κάνεις διάλογο, φίλε!) πως όταν γράφω ότι "αυτό το ποστ είναι άτοπο για τα Καπέλα", δεν είναι επειδή μιλάω εξονόματος (ούτως ή άλλως το έχω ΞΑΝΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ¨ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ, αλλά επειδή απλώς καταθέτω γνώμη σχετικά με το ότι ένα ποστ αισθητικής και φρασεολογίας ειδήσεων του Σταρ, δεν πιστεύω ότι μας ταιρτιάζει ή μας αξίζει εδώ.
Να θυμίσω δε, ότι σε αντίστοιχη περίπτωση, όπου είχα ανεβάσει μάλιστα βίντεο για να τα δει ο Γκοντό όσο ήταν στο εξωτερικό, κι εμένα υπήρξαν μέλη που μου επισήμαναν "ώχου μωρέ και είναι ανάγκη να τα βλέπουμε;" (αν θυμάμαι καλά και ο ίδιος ο ΓΚοντό)και απέσυρα το ποστάκι χωρίς πολλά πολλά.
Με το μίνιμουμ δημοκρατικότητας (sic) αλληλοκατανόησης και αισθητικής, όλα γίνονται ανάμεσα σε ΕΝΗΛΙΚΕΣ ανθρώπους.
(θα συμφωνήσω με το τελευταίο ψύχραιμο και πυροσβεστικό comment του Κακού Λύκου).
Στο κάτω κάτω της γραφής, και με αυτό που κάνει ο Στομάχης -η στάση που κρατάει απέναντί μου- δεν καταθέτει άποψη για το πώς θα πρέπει να λειτουργούν τα ΚΑπέλα;
Και τι έγινε; Αυτό σημαίνει ότι θα σβήσω τα ποστ μου και θα αυτοαναφλεγώ σαν βρυκόλακας που έφαγε σκορδόσουπα αν δεν αισθάνομια ότι έχω τη φωλιά μου λερωμένη;
ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ
(όπου βλέπετε 2 και τρια σερί σχόλια της λεγάμενης, είναι επειδή την έπιασε αμόκ απ' την αρχή και όχι επειδή δεν απαντούσα)
_____________________________
Ο/Η Mantalena Parianos άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Συγγραφείς με μεγάλα οράματα":
Ποιο είναι το πρόβλημά σου ακριβώς;
Το ότι βγαίνει με μια πολύ νεότερή του γυναίκα; Το ότι είναι καλός συγγραφέας;
Το ότι οι γυναίκες δεν θέλουν πάντα τους άντρες για τον πούτσο τους, αλλά καμιά φορά και για το μυαλό τους; (όσοι έχουν)
Στους καλλιτεχνικούς κύκλους, συγγραφείς, ηθοποιοί, θεατράνθρωποι, μουσικοί, καλλιτέχνες γενικώς, βγαίνουν σχεδόν κατά κανόνα με πολύ μικρότερές τους, ενζενύ, πι-πί-νια, εκκολαπτόμενες.
Στους κύκλους αυτούς -που φαντάζομαι ότι γνωρίζεις κι εσύ ως σπουδαγμένο κορίτσι, στον άντρα η ομορφιά δεν παίζει μεγάλο ρόλο στο πόσο ερωτικός μπορεί να είναι. Ο Μπελμοντό δεν ήταν και κάνας κούκλος, ο Μπόγκαρτ θεόκοντος, ο Γούντι Άλλεν άστα... (δεν αναφέρομαι στην ελληνική σόουμπιζ π.χ. του θεάτρου, για λόγους ευνόητους, αλλά αν ρωτήσεις ιδιωτικά θα σου πουν ποιοι είναι οι "μπήχτες")
:)
θεωρώ αυτό το ποστ τελείως άτοπο και άκυρο για την εποχή μας.
Ούτε οι παππούδες μας δεν είχαν τόση προκατάληψη στη διαφορά ηλικίας.
3 Ιούλιος 2007 1:56 μμ
_____________________________
Ο/Η poulakida.a.n:
Εεμ. Όχι δεν είναι άτοπο παίζει έξω και κόβει εισιτήρια. Και μάλιστα λένε και χειρότερα. Εγώ καλά του φέρθηκα του παππούλη. Και της μπέμπας του.
Και μιλάς σε ένα άτομο που πιστεύει το εξής:
Τρία είναι τα πρότυπα: Χήθκλιφ, Ροτσεστερ και Φαουστ. The last one not shaggable however ποτέ δεν ξέρεις.
Έτσι που λες, Μανταλένα. Εσυ δηλαδή πιστεύεις πως αυτή τον θέλει για το μυαλό του κι όχι για το μόριο του; Φοβερό. Κι αν τον θέλει και για τα δύο; Ή που ξέρεις τι σούπερ 'έλα στον παππού' μόριο που λειτουργεί περίφημα έχει ο Rushdie και η κοπέλλα απηύδησε με τους νέους που δεν κατείχαν την τέχνη παρά ένα κάποιο μόριο, και προτίμησε τον γέρο κόκκορα;
3 Ιούλιος 2007 2:30 μμ
_____________________________
Ο/Η poulakida.a.n άφησε ένα νέο σχόλιο:
ιδιωτικά να ρωτήσω ποιον; πολύ σοβαρά το πήρες το ποστ Μανταλένα.
ενώ δεν μιλά για την διαφορά ηλικίας, καθόλου, ξεκάθαρα από την αρχή έθεσα το ζήτημα για το αν η ζωή τον αδίκησε ή όχι αν έκανε τις σωστές επιλογές, ο άνθρωπος αυτός αγαπά το ωραίο φύλο, τις ανέσεις, τις τιμές, καταλήξαμε να μιλάμε για ανδρικά μόρια.
πλάκα μου κάνεις;
3 Ιούλιος 2007 2:35 μμ
_____________________________
Ο/Η poulakida.a.n άφησε ένα νέο σχόλιο:
Ούτε οι παππούδες μας δεν είχαν τόση προκατάληψη στη διαφορά ηλικίας.
Σαφέστατα! ίσα ίσα που τους συνέφερε κιόλας, διότι είχαν και έχουν ακόμα οι περισσότεροι την προκατάληψη αυτή αλλά προς το πρόσωπο της μεγάλης γυναίκας.
Εσύ πλάκα πρέπει να μου κάνεις. Σπουδαγμένο με ποια έννοια; κορίτσι; Όχι. Κορίτσαρος ναι! :) Κύκλους; Μπα. Κάτι τετράγωνα μακριά από το σπίτι μου έχει μια πλατεία ολοστρόγγυλη.
3 Ιούλιος 2007 2:39 μμ
_____________________________
Ο/Η Mantalena Parianos άφησε ένα νέο σχόλιο:
"η ζωή τον αδίκησε ή όχι"
"έκανε τις σωστές επιλογές"
"ο άνθρωπος αυτός αγαπά το ωραίο φύλο, τις ανέσεις, τις τιμές"
Όλα αυτά με τίτλο Συγγραφείς με μεγάλα οράματα μου κάνει ειδήσεις του star (με ζουμ στο στήθος της γκομενίτσας)
Είναι άτοπο για τα Καπέλα τέτοιο κουτσομπολιό
και άκυρο γενικότερα ως παρωχημένο
αυτό έγραψα
ξεκόλα
και λυπήσου μας
_____________________________
Ο/Η poulakida.a.n άφησε ένα νέο σχόλιο:
no darling I won't.
because you won't.
μην αδιαφορείς και παραβλέπεις το γεγονός πως όσο παρωχημένο είναι (που δεν είναι) το ποστ μου είναι αυτά περί παππούδων μας που είπες, οι αντιλήψεις αυτές περί μεγαλοκοπέλλας που μένει στο ράφι, μα οι άντρες πάντα ήθελαν μικρότερες, αλίμονο αν ποτέ είχαν πρόβλημα με 'τέτοιες' διαφορές ηλικίας.
μπορείς να ζητήσεις να με βγάλουν από τα καπέλα στα φώτα.
no problem.
και πάω στοίχημα εσύ έχεις δει περισσότερες ειδήσεις του σταρ από εμένα.
3 Ιούλιος 2007 2:50 μμ
_____________________________
Ο/Η Mantalena Parianos άφησε ένα νέο σχόλιο:
Όταν σου τελειώσουν οι ειρωνείες, θα ήθελα και καμία απαντησούλα, τουλάχιστον στο
"ποιο είναι το πρόβλημά σου ακριβώς" που ρώτησα στην αρχή.
Εν ολίγοις δηλαδή, τι το τόσο σπουδαίο βρήκες για να μας μοστράρεις αυτό το ποστ, που (ανεξάρτητα από το τι βλέπω στην τηλεόρασή μου ή όχι) δεν παύει να θυμίζει πρωινάδικο και soft core ποστ κάποιων από το e-saloni, όπου και το διπλοποστάρισες εξάλλου.
Λυπήσου μας
(αυτό είναι επίμονη έκκληση, όχι ειρωνεία)
Περαστικά
(αυτό είναι ειρωνεία - ελπίζω να καταλαβαίνεις τη διαφορά)
:)
3 Ιούλιος 2007 4:21 μμ
_____________________________
Ο/Η poulakida.a.n άφησε ένα νέο σχόλιο:
ρε συ Μανταλένα, κάνεις bullying τώρα ή μου φαίνεται;
να πει κανείς πως έβαλα και backlink σε ό,τι ανέβασα στα δύο να παει στο παλιάμπελο.
εμένα μου τελειώσανε οι ειρωνίες, να δούμε εσένα πότε θα σου τελειώσουνε.
3 Ιούλιος 2007 4:25 μμ
_____________________________
Ο/Η poulakida.a.n άφησε ένα νέο σχόλιο:
επίσης, θα πρέπει να ψάξεις λίγο παραπάνω το θέμα του Rushdie ο οποίος δεν θεωρείται από πολλούς ότι έκανε κάτι σπουδαίο για να γίνει Ιππότης. ούτε επίσης θεωρείται τόσο μεγάλος συγγραφέας όσο τα media που άλλο δεν ήθελαν να βάλουν έναν άνθρωπο τέτοιου τύπου στην ζυγαριά που κλίνει κατά του Ισλάμ.
μέσα από το ποστ μου έβαλα ζητήματα, με ανάλαφρο ύφος γιατί είπα να μην το βαρύνω.
άσε την δημοκρατία να κάνει τη δουλειά της please, άσε την πολυφωνία επίσης.
κι είπα τα παράπονα σου σε αυτούς που έχουν αυτά τα μπλογκς.
3 Ιούλιος 2007 4:29 μμ
_____________________________
Ο/Η poulakida.a.n άφησε ένα νέο σχόλιο:
και για να μην με κάνεις διάσημη πριν της ώρας μου κλείνω και τα σχόλια εδώ και βρες άλλους τρόπους να προωθήσεις εις στην μπλογκόσφαιρα την προκατάληψή σου προς το πρόσωπό μου.
3 Ιούλιος 2007 4:33 μμ
_____________________________
Ευχαρίστως να συζητήσουμε για τον Ρασντί. Και για τη σχέση του με το Ισλάμ.
Και για το βιβλίο που τον έκανε διάσημο (όχι άδικα φρονώ). Και για τους Ινδούς στο Λονδίνο - γιατί δεν είναι μόνο ο Ρασντί.
Είανι και ο Βίκραμ Τσάντρα. Και ο Χανίφ Κιουρέισι.
Και πολύς άλλος κόσμος.
Χωρίς κατινιές όμως για το ποιαν γαμάει ο ρασντί και γιατί. Δεν με νοιάζει που το διάβαζες ή αν το γράφει το bbc ή η Daily Telegraph.
Επιπλέον, εχω άγνωστες λέξεις: backlink, bulling.
ΥΓ.
"Η δημοκρατία" (σου) δεν κάνει καθόλου "τη δουλειά της" όταν κλείνεις τα σχόλια.
Τα ξανάνοιξα.
3 Ιούλιος 2007 4:51 μμ
_____________________________
Ο/Η poulakida.a.n άφησε ένα νέο σχόλιο:
α, τα ξανάνοιξες, χμμ. ξέρεις τι σημαίνει αυτό ε;
βλέπεις ο μόνος τρόπος για να αποδείξεις πως η δημοκρατία μου είναι "δημοκρατία" περνάει μέσα από τον φασισμό, και την επέμβαση στην δική μου δουλειά, πράγμα το οποίο εμένα δεν μου αρέσει
γιατί όταν λέω όχι, εννοώ όχι. επίδειξη ισχύος από μέρους σου. επέμβαση που εγώ δεν θα έκανα σε κανέναν.
ο θεός να μας φυλάει από την δημοκρατία που δεν σέβεται το άτομο.
3 Ιούλιος 2007 4:56 μμ
_____________________________
ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ
Με κάλυψαν τα παραπάνω αλλά έχω δυο ενστάσεις:
1. Δεν δέχομαι πως ο Στομάχης έχει νοσηρό μυαλό ή οποιαδήποτε σκοπιμότητα. Έτσι το είδε έτσι το έγραψε -νέτα σκέτα. Μανταλένα μην πέφτεις στο ίδιο λάθος που έπεσε κι ο Στομάχης κάνοντας κριτική προθέσεων.
2. Στομάχη, αν βλέπεις κάπου στα σχόλια πως η πουλακίδα εξαναγκάστηκε να αποχωρήσει σε παρακαλώ να μου το δείξεις κι εμένα. Γιατί, ειλικρινά, δεν βλέπω κάτι τέτοιο. Και θεωρώ αυτό ακριβώς που έγραψα από πάνω πως κάνεις κριτική στις προθέσεις της Μανταλένας -πράγμα άδικο.
Άλλωστε, μην ξεχνάς πως η πουλακίδα έγραψε στο μπλογκ της πως ΑΠΟΧΩΡΙΣΕ ΕΠΕΙΔΗ Η ΜΑΝΤΑΛΕΝΑ ΑΝΟΙΞΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ και όχι επειδή ενοχλήθηκε από τα σχόλιά της. Για το συγκεκριμένο τι έχεις να πεις; Πως την βλέπεις την τακτική κλεισίματος σχολίων ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΚΑΠΕΛΑ και ΕΝΩ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ; Δεν θα την πω φασιστική, αλλά σίγουρα θα την πω ανώριμη.
Τέλος έχω να πω κάτι, που για μένα είναι σημαντικό: όλους μας μπορεί να μας έχουν ενοχλήσει ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ατόμων από τα Καπέλα. Αλλά μόνο η Μανταλένα έχει βγει για να τις κοντράρει -οι υπόλοιποι καθόμαστε στην άκρη. Ρωτάω εγώ: γιατί το κάνει -αν όχι για να υπερασπίσει τα ίδια τα Καπέλα; Τι όφελος θα μπορούσε να έχει από την κόντρα με τον NAgo ή την πουλακίδα τώρα; Δημοσιότητα; Δεν τη χρειάζεται και θα μπορούσε να έχει πολύ περισσότερη κάνοντας φιλικά σχόλια και στους δύο. KTFB δεν έλεγες ρε φίλε; Ε, αυτό κάνει η Μανταλένα -για να είμαστε τα Καπέλα και να μην καταντήσουμε ένας ακόμα αγκριγκέιτορ, χειροκίνητος, που έχει μόνο λινκς και καθόλου ζωή.
ok Mboy ο καθένας έβγαλε τα συμπεράσματά του μετά από αυτό.
Σε καμιά περίπτωση δεν ξεκίνησα την κουβέντα λόγω εμπάθειας προς την Μανταλένα ή λόγω συμπάθειας προς την Πουλακίδα.
Την κουβέντα την ξεκίνησα γιατί μετά από κάτι τέτοια χάνω την μπάλα και πρέπει να επαναπροσδιορίσω μέσα μου τον ρόλο αυτού του Μπλοκ.
Μιας και ανέφερες και την περίπτωση του NAgo ούτε τότε είχα καταλάβει με ποιο τρόπο έθιξε τα Καπέλα και διαγράφτηκε, αλλά τότε επέλεξα να μην πω τίποτα. Τώρα επειδή βλέπω ότι ακόμα ένα νέο μέλος την κάνει με ελαφρά πηδηματάκια, χωρίς να προλάβει να καταθέσει δείγμα γραφής θεώρησα πως πρέπει να το ξεκαθαρίσουμε το ζήτημα γιατί απλά δεν αισθάνομαι καλά όταν συμβαίνουν αυτά.
Στην μόνη περίπτωση που τάχθηκα άμεσα και από τους πρώτους υπέρ διαγραφής μέλους ήταν τότε με τον ανώμαλο στο Bloghood που δημοσιοποιούσε απόρρητα στοιχεία πελατών του που έβρισκε στους υπολογιστές τους.
Ξαναλέω ότι άνοιξα το θέμα εδώ γιατί ξέρω ότι τα "Καπέλα στα Φώτα" είναι ένα ξεχωριστό Μπλοκ με ανθρώπους που μπορούν να συζητήσουν πράγματα, τα οποία αποτελούν για τα περισσότερα ομαδικά Μπλοκς "ταμπού". Αν δεν ήμουν σίγουρος γι' αυτό απλά θα σου έστελνα εσένα ένα ξερό mail.
KTFB!
Παρακαλώ επιτρέψτε μου να παρέμβω βλέποντας ενα νέο στοιχείο! Η αθυρόστομη μανταλένα χρησιμοποίησε τη λέξη "πούτσος" στην κριτική της ενώ η σεμνή πουλακίδα ανταπάντησε χρησιμοποιώντας τη λέξη "μόριο".
Δεν ξέρω εάν μπορείτε να το αντιληφθείτε αλλά υπάρχει ένα χάσμα λόγου μεταξύ τους που ουσιαστικά είναι χάσμα αισθητικής και ηθικής.
Κι εδώ είναι ο ουσιαστικός προβληματισμός, τι ακριβώς λέτε να χρησιμοποιούμε για να περιγράφουμε το ανδρικό σεξουαλικό όργανο, τη λέξη "πούτσος" ή τη λέξη "μόριο"?
Άραγε μπορούμε να πούμε κάποτε τα πράγματα με τ' όνομά τους?
Τα σχολια πρεπει να μενουν παντα ανοικτα,
για να μπορει το καθε μελος
να εκφρασει την αποψη του.
Αυτος ειναι και ο λογος υπαρξης
ενος ομαδικου μπλογκ.
ζερο.
Θα συμφωνήσω με την τοποθέτηση του συντρόφου Deuced.
Και θα καταθέσω την μαρτυρία μου - κατάθεση ψυχής:
Ένας παλιός γκόμενος μιας φίλης αναφερόταν στο μόριό του (στον πούτσο του ντε!) ονομαστικά, όπως παραδοσιακά κάθε άντρακλας οφείλει να κάνει.
Την περίοδο λοιπόν που ήταν στα χωρίσματά τους και καταλήξανε ότι τέλειωσε το έργο μεταξύ τους με πρωτοβουλία του τύπου, αυτός άρχισε κάτι επισκέψεις και κάτι ξαφνικές αναθερμάνσεις .
Του λέει λοιπόν αυτή απορημένη:
"Για κάτσε, εσύ δεν έλεγες ότι δεν με θέλεις;"
κι απαντάει ο γίγαντας:
"Εγώ μπορεί να μην σε θέλω, σε θέλει όμως ο Αργύρης!"
Να λοιπόν επιτέλους κάποιος που λέει τα πράγματα με το όνομά τους!
1. Τρία ζήτω για τον Μοτορσάικο. Τη φράση "για να είμαστε τα Καπέλα και να μην καταντήσουμε ένας ακόμα αγκριγκέιτορ, χειροκίνητος, που έχει μόνο λινκς και καθόλου ζωή" σκέφτομαι να την κεντήσω σε σημαιούλα.
2. Τι σημαίνει KTFB?
Godot, υπάρχουν και χειρότερα. Ένας γνωστός μου φώναζε το πέος του Orgasmatron.
Στομάχη -ξέρω ρε φίλε και καταλαβαίνω γιατί ξεκίνησες την κουβέντα. Άλλωστε πρώτος σου είπα (μην κοιτάς που πετάχτηκε ενδιάμεσα ο Godot να μου φάει την πρωτιά), οτι έκανες πολύ καλά που το ξεκίνησες το θέμα. Για το Nago θα τα πούμε με τίποτα μπύρες ανάμεσα -βαριέμαι να το ξαναρχίζουμε εδώ. Πράγμα που μου θυμίζει πως έχουμε ανοιχτούς λογαριασμούς με αυτές τις ρημαδομπύρες και φρόντισε να είσαι στο σωστό σημείο όταν θα ανέβουμε.
Το μόνο που δεν γουστάρω είναι παρεξηγήσεις ανάμεσα σε άτομα που τα θεωρώ ΣΤΕΝΗ μου παρέα -λήξη λοιπόν και KTFB -ας μην το ξεχνάμε ποτέ.
Deuced ας πούμε τα πράγματα με το όνομά τους. Ο πούτσος είναι ΠΟΥΤΣΟΣ και το μόριο είναι τοσοδούλι, δύσκολα ορατό δια γυμνού οφθαλμού. Γιατί να υπεκφεύγουμε όταν μπορούμε να φύγουμε κανονικά;
Ζέρο, έτσι ακριβώς και όπως ακριβώς το είπες. Υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις -όταν ο άλλος γράφει κάτι προσωπικό μέσα στο ομαδικό μπλογκ και δεν θέλει να σχολιαστεί (εκεί είναι σεβαστή η επιθυμία του). Αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν ήταν έτσι και, το χειρότερο, τα σχόλια έκλεισαν ενώ είχε ξεκινήσει η κουβέντα.
Να είσαι καλά ρε φίλε.
Επανέρχομαι και παρακαλώ: ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ ΑΠΟ GODOT, RAZ KAI DEUCED; Χαχα άκου orgasmatron! Ουπς, των Motorhead δεν είναι αυτό; Deuced εσύ είσαι ο κάποιος;
KTFB Raz, αυτά είναι παλιές ιστορίες και μόνο ο Στομάχης έχει δικαίωμα αναφοράς του μυστικού. Απλά να σου πω οτι ο τελευταίος που έμαθε τι σημαίνουν αυτές οι λέξεις έγινε Νικοσδήμου! Γι΄αυτό πρόσεξε τι ζητάς να μάθεις -μπορεί να μετανιώσεις!
Nah. Ο εν λόγω τύπος εννοούσε τη διασκευή των Sepultura.
Χμμμ ναι όντως το μυστικό φαίνεται να το τυλίγει μια κατάρα. Όμως εγώ έχω τη δύναμη του Γκρέησκαλ και του Αρχιμάγιστρου να με προστατεύει.
επειδή είσαι με τον Αντύπα λέω
KEEP THE FIRE BURNING!
Και καλα... orgasmatron... να το καταλάβω.
Είναι μικρός, χεβυμεταλάς, μάλλον γαύρος, ανακάλυψε τί κάνει αυτό το πλάμα ανάμεσα στα πόδια του, και οι συνειρμοί τον οδήγησαν στο orgasmatron.
Ο Αργύρης;;;;;
Που κολάει μπορείτε να μου πείτε;
Στομάχη το ίδιο είπαν και τα αφεντικά του Καζίνο στην Πάρνηθα ε;
Godot δεν ξέρω που κολάει το Αργύρης, ίσως επειδή περιέχει άργυρο;
Εγώ τον λέω Τηλέμαχο πάντως (σωστός;)
Αν το καζίνο είχε καλή ασφάλεια σίγουρα θα το φωνάζανε και τα αφεντικά το σύνθημα, αν και οι φλόγες τους κάνανε χαζούρα στον τζίρο φαντάζομαι, αλλά ούτως ή άλλως θα μου πεις νεκρή περίοδος είναι τώρα...
Χασούρα?
Θα αστειεύεσαι.
Το Καζίνο πωλείται αν δεν το ξέρεις.
Και πρέπει να επεκταθεί.
Ξέρεις εσύ κανένα Καζίνο στον κόσμο να χάνει;;;
Το μόνο που σώθηκε στην Πάρνηθα, το Καζίνο ήταν. Το σωσε λες η Παναγιά η Ρουλετιώτισσα;
όχι ρε φίλε ο άγιος Ανάργυρος έβαλε το χέρι του.
Αν δεν έχει χασούρα γιατί το πουλάνε τότε;
Δεν ειναι απαραίτητο να φύγουν...
Φτιάχνεις το μαγαζί.. το μεγαλώνεις, το πουλας μαζί με τα κονέ του... μπαίνεις στο ΔΣ... και μετά θα κάααααααθεσαιιιι......
Εμ... αν ζεις στην υπανάπτυκτη Γερμανία που να τα ξέρετε αυτά;;;
Εδώ είμαστε πολύ μπροστά.
Νομιζω...
οτι το πουλανε...
επειδη εχει...
ομορφη θεα.
(το καζινο εννοω)
ζερο.
Ρε Στομάχη! Πως πουλάς έτσι τα μυστικά; Ρίξε τίποτα μυστήριο οτι πρέπει να περάσει από κάποια μυστική τελετή για να το μάθει, βάλε μέσα και λίγα σα(ν)τανιστικά με κεριά σεξ και ναρκωτικά ... Δηλαδή, έτοιμη δουλειά σου δίνω και την πετάς; Πότε θα γίνεις σωστός αντμιν ρε ανεπρόκοπε; Για ρώτα τον Godot πως χειρίζονται την κοινοποίηση μυστικών.
χεχε, είπαμε, ο Αρχιμάγιστρος ανοίγει όλες τις πόρτες!
Κοινοποίηση μυστικών;
Δεν υπάρχει τέτοια ορολογία.
Είναι σαν να λες ο Γ.Γ. του ΚΚΕ Κωνσταντίνος Μητσοτάκης.
αντε να μπω κι εγω στην κουβεντα.
κανεις δεν πηρε χαμπαρι οτι εκτος απο μοριο και πουτσο,καποια τον αποκαλεσε πεος. εΠεος πια. παρε κι ενα δρεπανι και κλαδεψε οτι εξεχει.χειροτερο κι απ'το μοριο.
orgasmatron εστι motorhead.
πριν καταληξει να γινει η κουβεντα "για τον πουτσο καβαλα" κι οσο διαβαζα τα σχολια και το προβλημα, ενα πραγμα γυρναγε στο μυαλο μου. οτι τελικα οσον αφορα τα δικα μου γουστα, αυτη η παρεα "αποβαλει" αρκετα γρηγορα, αυτους που δεν πολυγουσταρω. και αυτο με χαροποιει γιατι σημαινει οτι λειτουργει σαν παρεα ιντερνετικη. απ'την αλλη μπορει να μην γινοτανε το ιδιο αν βρισκομαστε και λεγαμε τις παπαριες μας ΜΟΝΟ γυρω απο τσιπουρα και ουζα. τοτε μπορει να φευγανε καποιοι αλλοι που τωρα στεκουμε μια χαρα σ'αυτον το κυκλο.
ενταξει το ξερω οτι δεν ειπα κατι καινουριο. απλα ας μη αγχωνομαστε και πολυ....
Κουμπάρε δεν κατάλαβα τι θέλεις να πεις; Δεν είναι Γ.Γ. του ΚΚΕ ο Μητσοτάκης; Τι έγινε; Πέθανε;
Raz, είσαι τυχερή που έπεσες στον Στομάχη που είναι αθώο παιδί, αλλιώς δεν σε έσωζε -όχι ο Μάγιστρος αλλά ούτε ο Μαμαλάκης.
marquee, γι΄αυτό δεν έρχομαι για ούζα μαζί σας, για να μη με πάρετε χαμπάρι και με σουτάρετε. Πάντως, πολύ θα ήθελα μετά το σχόλιό σου να κλείσω τα σχόλια αυτού του ποστ γιατί είναι αυτό ακριβώς που λέμε/γουστάρουμε όλοι. Αλλά θα έρθει κανένας γαμω-αντμιν και θα τα ξανανοίξει ρε γαμώτο!
Θα σταθω κι εδω:
"που ξέρεις τι σούπερ 'έλα στον παππού' μόριο που λειτουργεί περίφημα έχει ο Rushdie και η κοπέλλα απηύδησε με τους νέους που δεν κατείχαν την τέχνη παρά ένα κάποιο μόριο, και προτίμησε τον γέρο κόκκορα;"
Έλα μου ντε;
Που το ξέρεις; Και θα συμφωνήσω βεβαίως διότι με συμφέρει. Η κοπέλα είναι μια σεμνή πουλακίς, η οποία συντάσσεται εν πολλοίς με το άνωθεν σκεπτικό. Και μπράβο της.
Είχα κι εγώ μια ελπίδα να βρω - μία στις χίλιες - μια γυναίκα που να μπορεί να υποστεί το "χράτσα-χρούτσα" και τί κάνατε εσείς; Την πηρατε απ τα μούτρα.
Καπνός έγινε η κοπέλα.
Ποιός ξέρει; μπορεί να ήταν το γραφτό μου.
Να την "μοριοδοτήσω" και να αποκτήσει μονιμότητα. Αλλά ο φθόνος και η ζήλεια της Μανταλένας την έτρεψε σε φυγή.
Αίσχος - έχω μόνο να πω!.
Πουλακίδα μου αν με ακους....
Ανοιγόκλεισε τρεις φορές τα σχόλια στο blog σου.
Τσαπ-τσαπ. Τσαπ-τσαπ. Τσαπ-τσαπ.
Θα καταλάβω....
Ε, όχι και "χωρίς να προλάβει να καταθέσει δείγμα γραφής" , βρε Στομάχη!
Το blog της το είδες (π.χ. από χτες;)
Κάτι διενέξεις της παλαιότερα με τον VryPan;
Tην *δυσανεξία* της όταν δεν την εμφανίζουν οι aggregators; (βροχή τα ποστ, όπως και στην τωρινή περίπτωση).
Δεν θέλω να πω άλλα - ωστόσο ΔΕΝ είναι αυτό το ζήτημα, αλλά κάτι που είπε με πολύ απλά λόγια χτες ένας από τους συνομιλητές μας εδώ:
Λοιπόοοον.
Το περιστατικό, θα μπορούσε να είναι το εξής:
Σε καλώ στο πάρτι μου (aka Καπέλα). Εσύ κάνεις κάτι αμφιλεγόμενο (aka το ποστ), και αν κάποιος σου πει ότι δεν καταλαβαίνει γιατί το κάνεις αυτό που κάνεις και τι σημαίνει όλο αυτό (aka τα σχόλιά μου), εσύ πας και κλειδώνεσαι στο μπάνιο και αρνείσαι να μιλήσεις (aka απαγορεύεις τη δυνατότητα σχολιασμού).
Μετά σηκώνεαι και φεύγεις, και ζητάς και τα ρέστα!
Για γέλια είναι.
Θα ήθελα να ξέρετε όλοι, πάντως πως αυτολογοκρίνομαι, "μαζεύομαι" και περιορίζομαι στα Καπέλα. Προσπαθώ να συμπεριφέρομαι κόσμια και δεν λέω πάντα αυτό που σκέφτομαι έτσι ακριβώς όπως το σκέφτομαι για να μην προσβληθεί κανείς.
Η πραγματική μου γνώμη για το ποστ ήταν πολύ χειρότερη, αλλά αλήθεια προσπάθησα να συνεννοηθώ.
Last but not least:
Τα σχόλια ta ξανάνοιξα επειδή *έκλεισαν* σε ανύποπτη στιγμή και επειδή ήθελα να αφήσω κι εγώ ένα σχόλιο - πώς θα το άφηνα αλλιώς;
(πτρος στιγμή σκέφτηκα να κάνω ποστ, αλλά το θεώρησα τρεή μαλακία)
Μετά, μου φάνηκε χειρότερο το να έχω αφήσει σχόλιο και να τα ξανακλείσω (θα φαίνόταν σα να ήθελα να έχω τον τελευταίο λόγο) και έτσι τα άφησα ανοιχτά...
Όσοι είστε admin και μπείτε στο mail, θα δείτε ότι το τελευταίο μου σχόλιο το διπλοάφησα, και αφού του πρόσθεσα τη φράση "τα ξανάνοιξα τα σχόλια" - έτσι ώστε να φανεί ότι θα ήθελα να συνεχίσουμε την κουβέντα.
Σχεδόν ποτέ δεν έχω κακή πρόθεση όταν ξεκινώ μια συζήτηση. Συνυπολογίστε δε, ότι η πουλακίδα ήταν από τους bloggers που με είχαν υποστηρίξει σε άλλες περιστάσεις. Λοιπόν;
:]
Άστο!
Δεν έχει νόημα βρε Μανταλένα...
Τί εξηγείς εις διπλούν;
Αν το πιάσεις σοβαρά θα βρεις τοίχο.
Αν το πιάσεις στην πλάκα θα βρεις σνομπαριοπεριφρόνηση.
Τι το παλεύεις;
Να εξηγήσεις τί και σε ποιόν;
Δεν υπάρχει λόγος να γίνει θέμα διότι αν παρατήρησες, έσπευσαν πολλοί και διάφοροι να πάρουν θέση, να αναπτύξουν γνώμες, να βγάλουν απωθημένα, να γίνουν ήρωες κλπ κλπ...
"Γι αυτο σου λέω.. όπως και τότε έτσι και τώρα.
Ίδια ρουτίνα σ' όλη τη χώρα"
Που λέει κι ο Σουρής.
Eεε, συγνώμη. Μπορούμε να ξαναγυρίσουμε το θέμα στις πραγματικές του διαστάσεις; Το λέω δηλαδή, επειδή είναι σοβαρό και μας κάνουν αναμετάδοση -έχουμε λοιπόν ευθύνη απέναντι στο κοινό μας, την κοινωνία και τον κόσμο στον οποίο θα μεγαλώσουν τα παιδιά μας Νίκο Τσιαμτσίκα.
Και το θέμα είναι διτό (ε; -πως τα λέω ώρες-ώρες!). Α. Το μόριο του Deuced το λένε ή όχι orgasmatron; Β. Αν όχι -πως το λένε; Γιατί δεν έχει το ηθικό ανάστημα (διότι το κανονικό σίγουρα δεν το έχει) του Στομάχη να ομολογήσει πως το λένε;
Σοβαρευτείτε κύριοι η ανθρωπότης βρίσκεται στα χέρια σας -μην τα κουνάτε επαναληπτικά και την ζαλίζετε.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω, είναι γιατί πρέπει πάντα να φταίει το μπαράκι / ρεστωράν / πάρτι κ.ο.κ. που δεν είναι του γούστου μας, - και όχι εμείς που πήγαμε εκεί.
Και πήγαμε μάλιστα, χωρίς να ρίξουμε καν μια ματιά να δούμε αν θα μας αρέσει.
Ή ακόμη κι αν ρίξαμε και μας άρεσε, που ΝΟΜΙΣΑΜΕ ότι αυτό το πάρτι ήταν για μας, ή εμείς ήμασταν γι΄αυτό.
Θέλω να πω, αν κάνεις λάθος εκτιμήσεις και ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ, γιατί να σου φταίνε μετά οι άλλοι;
Και το λέω για κάτι blog-types σαν την blogoios και την πουλακίδα της, που όλα τα ξέρουν και όλα τα μαχαιρώνουν, αλλά μόνο για ότι αφορά τον περίγυρο - ποτέ για τον εαυτό τους.
Και αφού έχουν άποψη για το τι θα κάνουμε εμείς, αποκτάω άποψη κι εγώ αίφνης για το τι θα κάνουν αυτές. Παίρνω φόρα:
Το βρήκε λέει "ω-ραι-ό-τα-το" το ποστ της. Τότε γιατί το έσβησε; Γιατί δεν το ανέβασε στο μπλογκ της;
Α, μα να το ανεβάσει τάχιστα.
¨Εχω επιπλέον να συστήσω, να κάνουν ένα ομαδικό μπλογκ οι δυο τους - η bloggoios και η πουλακίδα της ή η πουλακίδα και ο ιός της, ή ό,τιδήποτε τέλος πάντων.
Τέλος, υπάρχουν άλλα 3 χιλιάδες ελληνικά blogs κι ούτε ξέρω πόσα σε αγγλική γλώσσα. Μπορούν να αρχίσουν να ασχολούνται και με κάποιο άλλο εκτός από αυτό εδώ. Ας μην κρατούν τις τόσο ενδιαφέρουσες απόψεις τους μόνο για μας.
Όλοι οι λαοί έχουν ανάγκη από διασκέδαση - αν και τώρα που το ξανασκέφτομαι, ένα ποστ "ω-ραι-ό-τα-το" σαν κι αυτό που μας ΤΟΣΤάρισε στα μούτρα η λεγάμενη, με τίτλο "Συγγραφείς με όραμα", όπου μας προκαλούσε να ξεκαρδιστούμε με τη φράση "μα, δείτε, αντρες straight και γυναίκες gay, το κορίτσι όντως φοράει φόρεμα"
- εννοώντας ότι είναι μικροσκοπικό αυτό που φορούσε η σύζυγος του Ρασντί-, μάλλον θα τους έριχνε σε χειμέρια νάρκη.
Για να επαέλθουμε στα σοβαρά θέματα, δεν γουστάρω τη λέξη μόριο διότι παραπέμπει σε κάτι μικροσκοπικό.
Συνεπώς τo πέος του Deuced, περιέχει από την εκφώνηση και μόνο, το κριτήριο του κύρους του.
οέο
το Καζίνο της Πάρνηθας δεν κάηκε γιατί έχει χαράδρες γύρω γύρω,είναι μάλλον αδύνατον να καεί.
Αυτά.
το σωστό είναι να επιστρέψουμε στην σωστή βάση του θέματος...
Στον Αργύρη-Οργκάσματρον-Πέος-Μόριο-Τηλέμαχο( όχι τον Χυτήρη,ε?)-πούτσο!
Ο γέρος γιατί δεν ομιλεί?
:-))))))
επειδή έχει χαράδρες;
ειναι αντιπυρική περιοχή η χαράδρα;;;
δηλαδή περιμένετε να πάω για ύπνο για να πιάσετε την πουτσοσυζήτηση... όλο το πρωί που ήμουν εδώ, δεν είχατε να πείτε κάτι... μωρέ τι είστε εσείς;;;;
Για τον πούτσο Λύκε μου, για τον πούτσο είναι κυριολεκτικά. Θεός ο Τζόνυ Λόγκαν -σκέφτομαι μέχρι άβαταρ να τον κάνω!
kataidrwmeni ...
kai xwris noima o sxoliasmos twra
to mono thetiko einai oti egine auto to post kai suzitithike etsi opws eprepe
fili
Έχει πλάκα ....
*
Balάκι.
(χιχιχιχι ζέρο σε έκλεψα)
Γκοντέ >>
Η χαράδρα είναι αντιπυτιριδική, si.
Ξέρεις πόσο φυσάει 'κει πάνω; Καίγονται γούνες.
Μοτοσακόπαιδο, έχει δίκιο ο Καλός Λύκος. Αλλά όχι και για τον μπούτσο ρε συ. Δεν είμαστε όλες, ένα μάτσο βιόλες.
ΑΤG >>
Αυτά τα "καταϊδρώμένη" μη μας τα γράφεις έτσι αβασάνιστα γιατί διεγειρόμεθα.
φιλί σφεντονάτο
σβούυυυυυυμ-μουτς
Μπαλίδωρε,
it's good to see you back on your feet again.
Έπρεπε μετά από αυτο, α να σας έχω στους Μετάλλικα να εκτονωθούμε ούλοι μαζί !
Γιατι οπως είπα αλλού, το ίντερνετ, έχε "πολυ πλάκα" αρκεί να μην χάσεις την γραμμή που χωρίζει το nick και ονόματος (blogger και ανθρωπος) !!!
we aim to please, mboy...ζήτα μας και θα σου βρούμε :)
Δημοσίευση σχολίου