Ψάξε στην αποθήκη

Δυο χρονια ιντερνετικης γνωριμιας.

Καλημερα σας.
Δεν σνομπαρα κανεναν, απλα εκανα το ποστ και μετα βγηκα απο το ιντερνετ.
Πριν απο λιγο, ενα τηλεφωνημα στο κινητο μου με ενημερωσε για το προβλημα.

Να απαντησω λοιπον και μετα να κριθω.

1. οι δυο φωτογραφιες ειναι διαφορετικες μεταξυ τους και αναφερονται σε διαφορετικα ποστ.

2. τα δυο ποστ εγιναν την ιδια μερα αλλα με χρονικη διαφορα μεταξυ τους 6 ωρων το ενα απο το αλλο.
(ενα εκανα το πρωι και ενα το απογευμα)

3. οποιος διαβασει λιγο, τα ποστ θα καταλαβει οτι οι φωτογραφιες εχουν σχεση με το κειμενο.

4. η Μανταλενα μου αφησε ενα σχολιο στο δευτερο ποστ που αναρτησα, στην δευτερη φωτογραφια. Δεν απαντησα στο σχολιο της γιατι πολυ απλα σημερα το ειδα.

5. τωρα πια ...και να σβησω τις ενοχλητικες φωτογραφιες ...θα κατηγορηθω οτι παω να κρυψω το υποτιθεμενο λαθος μου.

6. ΔΕΝ νομιζω οτι εχω κανει καποιο λαθος 'η οτι εχω προκαλεσει με τα ποστ μου και την συμπεριφορα μου.

7. Ποιοι ειναι οι κανονισμοι αυτου του ομαδικου μπλογκ? Υπαρχει καποιος κωδικας δεοντολογιας? Ποιοι ειναι οι κανονες εμπλοκης απεναντι σε κακοβουλες επιθεσεις απεναντι στην προσωπικοτητα μου, την αισθητικη μου, τις σκεψεις μου που απλοχερα μοιραζομαι μαζι σας?

8. Πολλοι ανθρωποι μεσα σε αυτο το μπλογκ εχουν το κινητο τηλεφωνο μου. Το προβλημα θα μπορουσε να λυθει μεσα σε μερικα δευτερολεπτα.

9. Λογω του οτι γνωριζομαστε δυο χρονια και ανταλλασουμε αποψεις στο ιντερνετ ...τουλαχιστον ας κριθω δικαια.

Τελειωνοντας σας λεω οτι ...πολυ κακο για το τιποτα.

Η αληθεια κρυβεται στην ωρα που εγιναν τα ποστ-αναρτησεις.

Οποια και να ειναι η αποφαση σας, εγω θα την δεχτω χωρις αντιρρησεις. (εχοντας παντα κατα νου την διχρονη ιντερνετικη γνωριμια μας)

7 Σχόλια:

The Motorcycle boy είπε...

Τι απόφαση ρε φίλε; Τι είμαστε -τα Σοβιέτ; Απλά σου έκαναν τα σχόλια, δεν τα είδες και νόμιζαν οτι τους γράφεις.
Από τη στιγμή που δεν τα είδες τότε και τα είδες τώρα, δεν τρέχει τίποτα. Το θέμα έχει λήξει. Και, προσωπικά, δεν το θεώρησα τόσο σημαντικό για να σε πάρω τηλέφωνο.
Κάποιοι ενοχλήθηκαν με τις φωτογραφίες (και η ενόχληση του καθενός είναι σεβαστή) και στο έγραψαν. Εσύ αποφασίζεις τι θέλεις να κάνεις και αν τις έσβηνες δε νομίζω πως κανένας θα σε κατηγορούσε πως πας να κρύψεις κάτι. Όταν τις δημοσίευες δεν ήξερες οτι μπορεί να ενοχλήσουν (και που να το ξέρεις άλλωστε;) Άρα δεν έκανες κάποιο λάθος.

Βέβαια, το ποστ της ΤΒ έχει κι ένα άλλο θέμα που δεν πρέπει να το υποβαθμίζουμε.Κι αυτό αφορά τις ετικέτες και γενικότερα το πόσο διαβάζουμε τα Καπέλα. Δεν έχει σχέση με σένα, αλλά με άλλους που μέχρι μέιλ τους στείλαμε και μηδέν απάντηση. Δεν είναι κακό να μη δεις αυτά που γράφονται εδώ κάποτε -το κακό είναι να αδιαφορείς γι΄αυτά που γράφονται εδώ. Και ξέρω πως εσύ δεν κάνεις κάτι τέτοιο.

zero είπε...

Πολυ σπανια καποιος αφηνει σχολιο σε κατι που εχω ποσταρει.
Δεν τα ειδα τα σχολια.
Εξ'αλλου παντα στο μυαλο μου εχω...
...πως οτι και να γινει οι ιντερνετικοι φιλοι μου θα με παρουν ενα τηλεφωνο να με ενημερωσουν για το τι συνεβη.

Εσυ Motorcycle Boy ξερεις πολυ καλα ποιος ειμαι και αν εχω συνεισφερει το ελαχιστο , σε ολα οσα γινονται στο ιντερνετ.

Ακομα και τον τροπο που ποσταριζα μεσα στα καπελα , αλλαξα χρησιμοποιοντας τις οδηγιες για τα tags απο την πρωτη μερα.

Τελος παντων... εσυ τουλαχιστον ξερεις.

The Motorcycle boy είπε...

Ναι βρε και ξέρω και σε ξέρω. Και από τη στιγμή που δεν είδες τα σχόλια ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ. Και φυσικά δεν δέχομαι αμφισβητήσεις μεταξύ μας. Αν λέει κάποιος πως ενοχλήθηκε -το δέχομαι όπως το λέει. Κι όταν λέει κάποιος οτι δεν είδε τα σχόλια -επίσης το δέχομαι έτσι ακριβώς. Τελεία και παύλα.

Το είδα πως χρησιμοποίησες τις ετικέτες από την αρχή και δεν είχα αμφιβολία οτι θα το έκανες ή, αν διαφωνούσες με το σύστημα αυτό, θα το έλεγες. Στο ξεκαθάρισα πως το θέμα με τις ετικέτες πήγαινε σε άλλους από τα Καπέλα.
Κι αν την ιστορία με τις φωτογραφίες τη θεωρώ τελειωμένη -δεν συμβαίνει το ίδιο με τις ετικέτες.

Ο Καλος Λυκος είπε...

Εγώ απλά να προσθέσω πως καλά είναι να είμαστε λίγο προσεκτικοί με το internet - λέμε κάτι, δεν βλέπουν οι άλλοι τη φάτσα μας να καταλάβουν τον τόνο και να, το αστείο έγινε προσβολή... ποστάρεις κάτι, φεύγεις γιά το σαββατοκύριακο, γυρίζεις πίσω και έχει γίνει της τρελής... γι'αυτό και είπα πως ενώ θα με πείραζε αν είναι σνομπάρισμα, θα περιμένω να μας πείς την άποψη σου.
Εγώ προσωπικά την έχω πατήσει πολύ άσχημα με κάτι που το κατάλαβα έτσι και ήταν αλλιώς, και απάντησα σε άλλο τόνο και μου απάντησαν σε παράλλο και φτάσαμε πολύ γρήγορα στο "άει γαμήσου και 'συ και ο γρύλος σου"...

Unknown είπε...

Δεν έχουμε να πάρουμε καμία απόφαση, ούτε πρέπει να δεχτείς κάτι zero.
Έγω απλά θέλω να ξεκαθαρίσω ότι το post το έκανα γιατί είχα νευριάσει. Θεώρησα ότι εσύ είχες δει τα σχόλια, δεν πρόσεξα ότι η φωτογραφία ήταν διαφορετική και πίστεψα λανθασμένα ότι αδιαφόρησες. Δεν σε πήρα τηλέφωνο γιατί απλά δεν σκέφτηκα να σε πάρω τηλέφωνο. Αρχικά δεν θεώρησα ότι είναι τόσο σημαντικό. Μετά είδα τα post της Μανταλένας (που είναι ιδιαίτερα επιθετικά και δε μου αρέσει), έχω νεύρα μέρες τώρα με τις ετικέτες και μου βγήκε κάπως άγρια. Αυτό που ήθελα εγώ να θίξω στο post μου ήταν το θέμα της αδιαφορίας και τίποτα άλλο. Από τη στιγμή όμως που λες ότι δεν είδες τα σχόλια, το δέχομαι.
Για τις φωτογραφίες ειδικά, κάποιες από τις γυμνές φωτογραφίες(όχι όλες) μου φαίνονται soft πορνό και αν είμαι στη δουλειά έχω πρόβλημα να ανοίξω τα καπέλα και πιθανόν να δει κάποιος άλλος γυμνό φάτσα κάρτα στην οθόνη μου. Και ισχύει για μενα και αυτό που έγραψε στο πρώτο σχόλιο από όλα η Μανταλένα "ειδικά στο γυμνό δεν μας χαρακτηρίζει όλους η ίδια αισθητική". Δεν σε κρίνω και ούτε έχω το δικαίωμα. Για μένα το θέμα έχει λήξει. Από την άλλη, στο θέμα των ετικετών αυτοί που δεν τις χρησιμοποιούν δεν έχουν πει ακόμα τίποτα και το θέμα παραμένει ανοιχτό.

zero είπε...

Το προβλημα
ΔΕΝ ειναι οι φωτογραφιες, ουτε τα Tags ουτε η συμμετοχη, ουτε τα σχολια του καθενος.
Το προβλημα ειναι βαθυτερο.
Μην ξεχνας πως το μπλογκινκ...
...ειναι social networking και εχει να κανει με ανθρωπους και τα συναισθηματα τους.

The Motorcycle boy είπε...

Zero, σαφώς το μπλόγκινγκ έχει να κάνει με ανθρώπους και ανθρώπινες σχέσεις και η συμβίωση σε κοινά μπλογκς το ίδιο. Αλλά δεν υπάρχει λόγος να αναλωθούμε λύνοντας τα προβλήματα των διαπροσωπικών σχέσεων της σύγχρονης, προβληματικής, κοινωνίας.
Ας προσπαθούμε τουλάχιστον να συννενοούμαστε στα απλά και καθημερινά.
Απλό και καθημερινό είναι να μην ενοχλούμε τον διπλανό μας με αυτό που κάνουμε (κάτι σαν την ενόχληση του μη καπνιστή από τον καπνιστή -την οποία σεβόμαστε στην καθημερινή μας ζωή).
Απλό και καθημερινό είναι να συμμετέχουμε στο κοινό μας μπλογκ, όσο μας ενδιαφέρει η τύχη του και να μην αφήνουμε άλλους να κάνουν όλη τη χαμαλοδουλειά για να βγούμε μετά να κάνουμε ανέξοδη κριτική (καμιά σχέση με σένα αυτό -έτσι;)
Μπορεί οι ρίζες αυτών των συμπεριφορών να πηγαίνουν μακριά, αλλά ας λύσουμε πρώτα τα πρακτικά και μετά ας μιλήσουμε για το κοινωνικό γίγνεσθαι.

Creative Commons License